2019. június 25., kedd

Helyzetjelentés

Mint látható, lassan bővülget a blog. Megnyitottam az Elemiek és Kihívások oldalakat, és utóbbihoz elkezdtem rendbe szedni a feltölthetőnek talált műveket.

Ennek örömére szeretném itt és most közzé tenni az elsőt, ami egyben a legfrissebb. A 2019-es Gödöllői Irodalmi Díjra írtam, címe Teremtésmítosz a természetfelettihez. A pályázat jeligéje a természet színpadán volt. Habár végül nem lettem helyezett, a díjátadón nagyon jót beszélgettem a zsűritagokkal, és hasznos tanácsokkal távoztam a rendezvényről.


A teremtésmítosz az Elemiek univerzumából való. Csupán a szereplők teszik különállóvá ezt a történetet, ők ugyanis nem szerepelnek a regényben és életstílusukat tekintve is az elemiek csekély százalékát képviselik. Különbség még, hogy a regényben az elemiek egyáltalán nem láthatatlanok az emberek számára, itt pedig igen. Ez azonban most cseppet sem számít, a célom az volt, hogy a novella azok számára is érthető és élvezhető legyen, akik még sosem hallottak erről a készülő történetről.
A történet a zöld címre kattintva elérhető, remélem elnyeri a tetszéseteket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése